Дүүргэх хэрэгслүүд

Дүүргэх хэрэгслүүдийн хэсэгт Gradient Tool, Paint Bucket Tool гэсэн хоёр хэрэгсэл байдаг. Эдгээр хэрэгслүүд дараах гурван янзаар дүүргэлтийг хийхэд зориулагдсан.

  1. жигд - хэсгийг нэг өнгөөр дүүргэн будах
  2. хэвээр - хэсгийг тусгай бэлтгэсэн хээ, хэвээс сонгон дүүргэх
  3. градиент - өгөгдсөн дүрмийн дагуу өнгүүд нэгэндээ ууссан байдлаар будах

Материалыг бүртгэлтэй хэрэглэгч үзнэ.

how_to_regБүртгүүлэх

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 4333 Төлбөртэй

Adobe Photoshop -ийн хэрэгслүүдийн дараагийн хэсэг бол геометрийн дүрсүүдийг үүсгэх хэрэгслүүд юм. Энд ажиллагааны хувьд их төстэй төрөл бүрийн дүрс үүсгэх зургаан хэрэгсэл байдаг.

  Нээгдсэн тоо: 7763 Нийтийн

Хичээлээр дурын обьектыг тойруулан хэрхэн текстийг байрлуулахыг сурах болно. Энэ арга нь танд зар сурталчилгааны материал бэлтгэхэд хэрэгтэй. Photoshop нь зураг боловсруулах ажиллагаанд голлон зориулагдсан боловч тексттэй ажиллах үед түүнийг дизайнерын програм байдлаар ашиглах боломжтой. Photoshop-д текстээр дүүргэж болох тодорхой хэлбэртэй контейнер үүсгэх боломж байдаг. Доорх зураг дээрх бейсболын бөмбөгийг баруун талаас нь хүрээлсэн текстийг бичье.

Хичээл нь хэрэгслүүдийг хэрхэн ашиглах практик ач холбогдолтой.

  Нээгдсэн тоо: 1928 Төлбөртэй

Хэрэгслүүдийн самбарын доод хэсэгт ажлын хэсэг дээрх зургийг харах ажлыг удирдах хэрэгслүүдийн бүлэг байдаг. Энэ хичээлээр эдгээртэй танилцах болно.

Шилжүүлэх хэрэгслүүд

Зураг ажлын дэлгэцийн хэмжээнд багтахгүй том байх тохиолдол байдаг. Энэ үед шилжүүлэх хэрэгслүүдийг ашиглан зургийг шилжүүлэн хардаг.

Энд хоёр хэрэгсэл байдаг.

  Нээгдсэн тоо: 1976 Төлбөртэй

Төв блок.

Сайтын цэс, үе хийхээсээ өмнө бид эхлээд төвийн блокийг хийж эхлэе. Дизайныг арай чөлөөтэй байлгах үүднээс цэсний үе болон толгой хэсгийн хооронд 50 px зайг үлдээе. Цэсийг агуулах үеийн өндөр 35 px байх тул төвийн блок сайтын дээд хязгаараас 385 px зайнаас эхлэнэ. Иймд 350 ба 385 px дээр хоёр хэвтээ чиглүүлэгчийг нэмэн байрлуулъя. Төвийн блок 365 px өндөртэй байх учраас бид 650 px түвшинд бас нэгэн чиглүүлэгчийг байршуулна. Чиглүүлэгчдийг үүсгэе. Үүний тулд Move Tool (V) хэрэгслийг аваад ажлын хэсгийг дээр байрлах чиглүүлэгчийн шугамаас чирэлт хийн зохих түвшинд шугамыг байрлуулж өгнө.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 44

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 43

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 103

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 82

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 80

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 65

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 61

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 80

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 74