Number обьект

Тоог обьект хэлбэртэй болгоход ашиглагдана. Обьектын конструктор тоон обьектын анхны утга болох ердөө ганцхан параметр шаардана. Шаардлагатай бол Javascript обьектыг өөрөө үүсгэдэг тул Number обьектыг шууд утгаар үүсгээд байх нь ховор. Обьектын гол зориулалт бол шинжүүдийг нэг обьект болгох түүнчлэн Number(value) гэж дуудан утгыг тоо болгох юм.

<обьектын нэр> = new Number(<утга>);

Number обьектын шинжүүд

Шинж Тодорхойлолт
MAX_VALUE Тоо JavaScript –д авч болох хамгийн их утгыг буцаана
MIN_VALUE Тоо JavaScript –д авч болох хамгийн бага утгыг буцаана
NaN Тоо биш гэсэн утга. Not a Number
NEGATIVE_INFINITY Хасах хязгааргүй утгыг буцаана.
POSITIVE_INFINITY Нэмэх хязгааргүй утгыг буцаана.

Number обьектын аргууд (method)

Арга (method) Тодорхойлолт
toLocaleString Обьектын утгыг системийн тохиргооны форматад тохируулан мөр обьектод хөрвүүлнэ.
toExponential Обьектын утгыг е-гийн зэрэг хэлбэрт оруулан мөр обьектод хөрвүүлнэ.
toFixed Обьектын утгыг бутархай тоон форматад тохируулан мөр обьектод хөрвүүлнэ.
toPrecision Обьектын утгыг өгөгдсөн тоо бүхий тоон утга агуулсан мөр обьектод хөрвүүлнэ.
valueOf() Обьектын утгыг буцаана
toString Обьектын утгыг мөр болгоно

Жишээ

    var a = 9876.54321;             // тоон хувьсагч   
    obja = new Number(9876.54321);    // обьект хэлбэртэй тоо
    document.write("obja.toLocaleString() =" + obja.toLocaleString() + "<br />");
    document.write("a.toLocaleString() =" + a.toLocaleString() + "<br />");
    document.write("obja.toExponential() =" + obja.toExponential() + "<br />");
    document.write("a.toExponential() =" + a.toExponential() + "<br />");

Программын үр дүн

Жишээний үр дүнгээс а хувьсагчийн хувьд Javascript обьектыг өөрөө үүсгэсэн байгаа нь харагдаж байна.

Мэдээлэл таалагдсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

  Нээгдсэн тоо: 61 Бүртгүүлэх

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

import React, {useState} from 'react'

function App() {
  const [type, setType] = useState('users')
 
  return (
      <div className="container">
        <h1>Өгөгдлүүд: {type}</h1>
        
        <button onClick= {() => setType('users')} className="btn btn-primary mx-3">Хэрэглэгчид</button>
        <button onClick= {() => setType('todos')} className="btn btn-primary mx-3">Хийх ажлууд</button>
        <button onClick= {() => setType('posts')} className="btn btn-primary mx-3">Нийтлэлүүд</button>
        
      </div>
  );
}

export default App;

гэж үүсгэе.

  Нээгдсэн тоо: 188 Нийтийн

Төлөв үүсгэх хичээлд App компонентийн бүх төлвүүдийг нэг дор state обьектод багцалсан. react -ийн төлвүүдтэй хэрхэн ажиллахыг харахын тулд App компонентод товч оруулаад түүн дээр дарахад h1 гарчигаар үзүүлэх текстийг солигдох ажиллагааг оруулъя. Үүний тулд App компонентийн кодод h1 гарчигийн доор

        <h1>
          {this.state.pageTitle}
        </h1>
        <button>Гарчиг өөрчлөх</button>
        <Car name={cars[0].name} year={cars[0].year} />

button тегээр Гарчиг өөрчлөх нэртэй товчийг нэмэн оруулаад хуудсаа харвал

  Нээгдсэн тоо: 665 Төлбөртэй

Промисүүдийн ашиглалтыг илүү тод харуулахын тулд алслагдсан сервэрийг ашиглах жишээг харцгаая. Алслагдсан сервертэй ажиллахад хөнгөн болгох үүднээс төсөлд jquery санг суулгая. Үүний тулд терминалыг нээгээд

npm i -s jquery командыг өгөхөд npm пакет төсөлд jquery санг суулгана. Төслийн package.json файлын dependencies талбарт "jquery": "^3.3.1" хамаарал нэмэгдэн орж ирнэ. Одоо төсөлд jquery санг ашиглах боломжтой болсон тул кодоо бичье.

  Нээгдсэн тоо: 43 Төлбөртэй

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин зурагдсанг /render/ тодорхойлох асуудлаар авч үзье. Асуудлыг дараах

import React, {useState, useEffect} from 'react'

function App() {
  const [renderCount, setRenderCount] = useState(1)
 
  useEffect(() => {
    setRenderCount(prev => prev + 1)
  })
 
  return (
      <div className="container">
        <h1>Render -ийн тоо {renderCount}</h1>
      </div>
  );
}

export default App;

кодоор шийдчих мэт.

Класс ба структурт ердийн талбар, арга, шинжүүдээс гадна статик талбар, арга, шинжүүд байж болдог. Статик талбар, арга, шинжүүд…

Нээгдсэн тоо : 45

 

Хичээлээр useState -тэй тун төстэй useRef хукийн талаар авч үзье. useRef хукийн онцлог ашиглалтыг компонент хэдэн удаа дахин…

Нээгдсэн тоо : 43

 

Хүүхдүүд тооны хичээлийг анхнаасаа зөв ойлгон сураагүйгээс анги ахих тусмаа математикийн хичээлийнн хоцрогдолоос болоод дургүй болох тал байдаг.…

Нээгдсэн тоо : 103

 

Нийтлэлээр графикийн хэвүүдийн /GUI pattern/ түүхийг авч үзье. Боловсруулалтын графикийн хэвүүдийг 30 гаруй жилийн туршид боловсруулж байгаа бөгөөд…

Нээгдсэн тоо : 82

 

Хааяа өөр өөр параметрүүдийн багцтай нэг аргыг үүсгэх шаардлага гардаг. Ирсэн параметрүүдээс хамааран аргын тодорхой хэрэгжүүлэлтийг хэрэглэнэ. Ийм…

Нээгдсэн тоо : 81

 

Ямарч програмын ажиллагааны чухал хэсэг бол төрөл бүрийн мэдээллийн боловсруулалт, тэдгээртэй ажиллахтай холбоотой байдаг. Иймээс энэ хичээлээс vuejs

Нээгдсэн тоо : 65

 

Хичээлээр react -ийн хукуудаас их өргөн ашиглагддаг useEffect -ийн талаар авч үзье. useEffect -ийн ажиллагааг судлах хуудасны кодийг

Нээгдсэн тоо : 61

 

Илэрхийлэл бол математикийн хэлний үндэс болсон суурь ойлголтуудын нэг. Математикийн илэрхийллийг тооцооны алгоритм, аксиом, теорем, бодлогын нөхцлүүд гээд…

Нээгдсэн тоо : 80

 

Програм зохиох бол нарийн төвөгтэй ажил. Ямар ч програмын хувьд өөрийн хийх ажлаа гүйцэтгэхийн чацуу цаашдаа хөгжих, ажлын…

Нээгдсэн тоо : 74